Fredagskänsla

IMG_2804

Det är så skönt att det börjar bli ljusare på mornarna. Idag var himlen jättefin verkligen, och jag var tvungen att stå och njuta av vyn lite 😉

Idag är det fredag, och jag har verkligen ingen fredagskänsla! Jag ska jobba på Kicks 16-20 och sedan när jag kommer hem står lägenheten tom. Simon hade visst match ikväll, så jag får slappa hemma själv helt enkelt. Imorgon jobbar jag också, men då ska jag i alla fall träffa Julia på kvällen. Ja just det! Vi ska ju börja ta tag i sovrummet nu i helgen också, så det kommer ju bli svingött!

Leave a Reply

